miercuri, 31 iulie 2013

Inceputul...

Cum a inceput totul? Din momentul in care am zis "da", am stiut ca eu voi fi cea care va pune la cale toata nunta. Bineinteles, cu ajutoare, am reusit sa realizez nunta pe care am visat-o. Cum fiecare fata viseaza de cand se stie sa fie mireasa, eu visam sa imi organizez nunta astfel incat sa fie asa cum vedeam in reviste si poze. M-am ocupat inclusiv de decorarea salii, de realizarea aranjamentelor florale, de decorarea paharelor mirilor si a lumanarilor nasilor. Trebuie sa recunosc ca sunt obsedata de detalii, si acest lucru a fost disperant pentru unii:) Nu am vrut sa renunt la nimic ce imi trecea prin minte. Am muncit la nunta din 1 iunie 2013 cam un an, dar a meritat. Am avut de toate: masina de epoca, porumbei, sala frumoasa, dantela, muzica buna, culori frumoase, lume buna si vreme insorita. 
De multi ani am o pasiune pentru tot ce inseamna nunti, dar dupa ce nunta mea a trecut si mi-a placut ce a iesit, mi-am zis ca mi-ar placea sa pot sa ii ajut si pe altii sa isi organizeze nunta, si cel mai important, sa ii ajut sa o faca asa cum si-o doresc.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu